leerkracht suriname

  • Jenny Lucas

    Beste Helga

    Ik zou graag informatie ontvangen over het werken als leerkracht in suriname. Als je nog meer informatie hebt over andere landen zou ik dat ook graag ontvangen. Het gaat dan wel om bovenbouwgroepen.

    Vriendelijke groeten

    Jenny

  • helga stortelder

    Hallo Jenny,

    Ik ben op zoek naar leerkrachten voor de onderbouw, met name het instrueren van kleuterjuffen uit het dorp zelf. Als je daar meer over wilt weten hoor ik het wel. Verder kan je nog op de volgende site kijken www.vacaturewijzer-bao.nl, daar staat een vacature voor een reguliere baan in Paramaribo.

    Groet, helga

  • Tineke

    Goedenmiddag,

    Ik ben leerkracht in het basisonderwijs (anderhalf jaar werkzaam) en wil in januari 3 maanden naar het buitenland gaan om daar les te mogen geven. Suriname trekt mij heel erg aan. Zou u mij daar meer informatie over kunnen geven?

    Groetjes,

    Tineke

  • irma

    Hallo Helga

    Is het ook mogelijk om u te vergezellen als u het Kajana project in 2009 bezoekt.

    groeten Irma

    ps ik ben erg plezierig gezelschap.

  • helga stortelder

    Bent u Irma uit Deventer? Zo ja, dan zou ik het erg leuk vinden als u meegaat!

  • Stefan

    Dag Helga,

    Ik ben geïnteresseerd in een job op een lagere school in Suriname.

    Op het moment ben ik nog aan de slag als leerkracht Engels op een basisschool in Girona, Spanje.

    Kan je me alvast wat informatie bezorgen?

    Met vriendelijke groet,

    Stefan

    helga schreef:

    >

    > Ben je een leerkracht en wil je lesgeven op een school in het

    > binnenland van Suriname? Mail me voor informatie.

  • helga stortelder

    Hallo Stefan,

    We zijn op zoek naar iemand die als vrijwilliger wilt werken. Dus zonder inkomen.

    Ben je dan nog steeds geïnterreseerd?

    Groet, helga

  • Daphne

    Beste Helga,

    Dit jaar studeer ik af als leerkracht lager onderwijs, aan de Hogeschool en Universiteit Brussel. Ik zou het een zeer leuke en interessante uitdaging vinden om les te geven in Suriname!

    Maar dit zonder loon zal wat moeilijk gaan… Vermits er voor een onderdak/voedsel/elektriciteit/enz betaald moet worden.

    Met vriendelijke groeten,

    Daphne

  • Leandro

    Hoi,

    Ik ben Surinaams Student in Nederland, aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Ik heb sinds kort een huis vrij en(bovenwoning: 3-4 slaapkamers) te huur in Paramaribo. Nette en veilige buurt. Het kan als geheel of per kamer gehuurd worden.

    Voordelig voor stagiaires die als groep naar Suriname gaan!! Nederlandse fietsen eventueel beschikbaar.

    Indien je geinterresseerd ben en of andere kent die ook dernaar toe gaan, help of hoor ik het graag.

    Mvg,

    Leandro

  • linsey

    Hoi Helga,

    Ik heb een vraagje…

    Hebben ze in Suriname ook bannen voor onderwijsassistente voor onderbouw?

    Zo ja, welke scholen liggen nabij Paramaribo en wat is een gemiddeld salaris?

    Ik hoop spoedig iets van u te vernemen

    Groetjes Linsey