leerkracht suriname

  • Bob Kuijper

    Dag Helga,

    Mijn naam is Bob Kuijper. Ik ben 53 jaar. Ik heb drie volwassen kinderen en ben vrijgezel.

    Ik heb een diploma van de pedagogische academie en ik heb het diploma MO-A Nederlands.

    Ik heb basisschoolervaring en ik geef les op het middelbaarberoepsonderwijs.

    Ik geef Nederlands en zet me ook in voor de stage.

    Ik zou me heel graag in willen zetten voor kinderen die het onderwijs echt nodig hebben.Ik wil heel graag iets terug doen en kinderen onderwijsmogelijkheden te geven.

    Na jaren les gegeven te hebben in Haarlem wil ik me inzetten voor minder bedeelde kinderen, alhoewel ik besef dat zij op een andere manier heel rijk zijn.

    Ik heb o.a. het filmpje gezien van de openbare school in Dan, in het binnenland van Suriname. Dat heeft mij erg geinspireerd !

    Ik wil graag in contact komen met jou of een collega om verder te praten.

    Ik ben bereid in de zomervakantie die begint op 8 juli t/m 24 augustus naar Suriname te komen om verder te praten en kennis te maken met andere leerkrachten en om scholen te zien.

    Ik hoop op een reactie van jouw kant !

    Met vriendelijke groeten,

    Bob Kuijper

    Met vriendelijke groeten,

  • Angelique Raes

    Hoi Helga !

    Ik ben reeds sinds 1999 actief als leerkracht lager onderwijs.

    Al die tijd stond ik op dezelfde school.

    Ik ben vastbenoemd en heb mijn vaste klas in het 3de leerjaar.

    Na al die jaren, heb ik wel eens zin in iets anders.

    Kunt u mij informatie verschaffen ivm eventuele plaatsaanbiedingen in Suriname?

    Met vriendelijke groeten,

    Angelique Raes

  • Sierd van der Bij

    Student lerarenopleiding Nederlands 2e graads. Na mijn studie zou ik graag een jaar of twee aan de slag willen bij een school in Paramaribo of omgeving. In overleg is het binnenland ook een optie. Ik beschik over een open geest en een enorme interessere voor avontuur, cultuur en maatschappij. Een groot deel van Europa, Azie en het Midden-Oosten is door mij bezocht. Zuid-Amerika lonkt en het zou geweldig zijn om voor langere tijd in Suriname als leerkracht aan de slag te kunnen. Graag ontvang ook ik enige informatie, opdat ik een droom kan omzetten in werkelijkheid. Dank.

  • Thijs

    Dag Sierd,

    Helga en ik zoeken beide voor dezelfde school leerkrachten. Ik denk dat zij de advertentie op deze site vergeten is, vandaar mijn reactie. Op www.lesgeveninsuriname.nl vind je meer informatie over de school en het werk. Via die site kan je ook contact met me opnemen.

    Groet,

    Thijs