vrijwilligersorganisatie vanaf 17 jaar

  • Justin

    Halloo,

    ik wil graag dit jaar nog voor een langere tijd op reis naar het buitenland met een vrijwilligersorganisatie, alleen het probleem is dat ik nog 17 ben, weet iemand een (Nederlandse)organisatie waar je als 17 jarige mee kan??

    of zie je dit ook wel zitten? want samen met een reisgenootje lijkt me wel gezellig, met hetzelfde project mee.

    je kan me mailen,,

    Dank jullie alvast :) Justin

  • Camille van Neer

    Hallo Justin,

    Check www.amaidi.org in India! We hebben al eerder jongeren gehad van jouw leeftijd. Kan ik je mee in contact brengen, als je wilt. Dat kan helpen bij het bepalen van je keuze.

    Laat maar wat horen via info@amaidi.org

    Groet,

    Camille

    AMAIDI Volunteering in India

    www.amaidi.org

  • Beau

    Justin schreef:

    >

    > Halloo,

    >

    > ik wil graag dit jaar nog voor een langere tijd op reis naar

    > het buitenland met een vrijwilligersorganisatie, alleen het

    > probleem is dat ik nog 17 ben, weet iemand een

    > (Nederlandse)organisatie waar je als 17 jarige mee kan??

    >

    > of zie je dit ook wel zitten? want samen met een reisgenootje

    > lijkt me wel gezellig, met hetzelfde project mee.

    >

    > je kan me mailen,,

    >

    > Dank jullie alvast :) Justin

    Hallo,

    Ik zou na me examen ook graag paar weekjes naar t buitenland willen om te werken, maar ik ben dan ook net 17. Aangezien ik op 18 juli ook nog eens voor een maandje naar Canada ga met mn familie is het best lastig om iets te vinden. Bovendien zijn alle vrijwilligersorganisaties enzo vanaf 18 jaar. It sucks.

    Nouja, misschien zouden we eens kunnen mailen en elkaar helpen..?

    Ideeën uitwisselen enzo!

    Ik hoor van je,

    Groetjes, Beau.

  • ivo

    ik ben 17 en wil ook het liefst in januari naar een weeshuis in indonesie en daar vrijwilligers werk doen ik heb echter een site gevonden maar weet zelf echter niet hoe dit te regelen valt alleen, als jullie nog intresse hebben hoor ik nog wel van jullie! en dan kijken we samen.

    gr ivo

  • Camille van Neer

    Hoi Ivo,

    Als je een weeshuis in India ook een leuke bestemming vindt, kan ik je helpen.

    Groeten,

    Camille van Neer

    AMAIDI Volunteering in India

    www.amaidi.org

    info@amaidi.org

  • charlotte

    Hoi hoi,

    Ik lees je berichtje van je vrijwillegerswerk,

    ik zelf heb deze zomer een vrijwillegers reis gedaan van 3 weken in ghana, ik wil graag deze zomer meer maar dan voor wat minder kosten, want deze reis was best prijzig. maar ook ik loop tegen het probleem aan dat de meeste organisatie's vanaf 18 jaar zijn. ik las dat jij een site had gevonden.

    leek mij wel intersant om wat informatie uit te wisselen

    hoop van je te horen

    groetjes

    charlotte

  • Amaidi

    Hoi Charlotte,

    AMAIDI in India heeft geen absolute ondergrens, omdat we ook met groepen werken die eigen begeleiding meenemen (en daarom soms uit vrij jonge mensen bestaan).

    Jij bent nog geen 18, begrijp ik. Da's voor ons in India dus geen bezwaar. Mits je je goed voorbereid, je je makkelijk kunt aanpassen aan onbekende situaties, vreemd eten best lekker vindt en niet bang bent van een mier of een vallende kokosnoot ;-)

    We hebben een eigen guesthouse (kijk eens op wikimapia voor de ligging, vlakbij het strand http://wikimapia.org/2402951/nl/Amaidi-Guesthouse) we wonen zelf dichtbij (voor de nodige hulp) en een weeshuis op ongeveer 40 min afstand (met de ‘tjuk-tjuk’/auto riksja), dat al ruime ervaring heeft met enthusiaste vrijwilligers (meest uit Nld).

    Wat dit alles kost, kun je vinden op onze website http://www.amaidi.org ‘about us’ > ‘what does it cost?’

    Mocht je verder nog informatie willen, dan hoor ik het graag!

    Tot horens,

    Camille

    Ps. Je kunt altijd even contact zoeken via MSN (als ik online ben;-): amaidivolunteer@hotmail.com

  • Nina

    hoi Charlotte,

    ik las dat jij 3 weken in Ghana bent geweest. wat heb jij daar precies gedaan? En wat zijn de kosten?

    Hoop van je te horen, wil misschien ook naar Ghana maar heb nog geen organisatie gevonden die mensen nodig heeft vanaf 17 jaar!

    Groetjes Nina

  • Stephanie

    Ik zou ook erg graag met een vrijwilligersorganisatie meegaan deze zomer, alleen ben ik oas 16!

  • Charin

    Hey Justin!

    Charin hier ! Ik ben ook sinds kort aan het kijken voor zoiets.. het lijkt me echt heel interessant om zoiets door te zetten en uiteindelijk te gaan!

    Maar op onze leeftijd is dat wel wat lastig.. ik ben trouwens ook 17!

    Heb je er al wat meer over gevonden?