Meewerken als vrijwilliger aan een ecologisch centrum voor persoonlijke groei in hartje Frankrijk.

  • le-moulin-frankrijk

    Meewerken als vrijwilliger aan een ecologisch centrum voor persoonlijke groei in hartje Frankrijk.

    Le Moulin opent september 2011 haar deuren als nieuwe leefgemeenschap in midden Frankrijk. Voor iedereen die met bewustwording bezig wil zijn, zich persoonlijk wil ontwikkelen en zich voor korte of langere tijd wil verbinden in een ecologische gemeenschap.

    Verblijf als vrijwilliger: min. 1 week tot meerdere maanden.

    Werkuren en kosten: 6 dagen 6 uur per dag en 1 dag vrij tegen gratis verblijf.

    de werkzaamheden zullen hoofdzakelijk bestaan uit:

    Het verbouwen van de watermolen en de andere gebouwen, het inrichten van het terrein (ruim 4 hect) en het weer openen van de waterwegen……en. en…en ..en nog veel meer.

    We hebben al een keuken en een aantal kamers en caravans om mensen in onder te brengen, maar in het begin zal het zeker pionieren zijn.

    De werkzaamheden liggen voornamelijk op het gebied van renovatie. Ervaring hierin is niet vereist. 2 rechterhanden wel;-)

    Het is de bedoeling om een plek met vaste bewoners en vrijwilligers te creëren die gezamenlijk werken aan een ideaal, het een klein beetje mooier en liefdevoller maken van de wereld, een plek creëren weer mensen kunnen “zijn”

    Als je contact met ons wilt opnemen gaat dat het beste onze web site

    Kijk ook eens op: www lemoulin biz

    Veel licht en liefde uit het hartje van Frankrijk.

  • yolande

    hallo lieve mensen ik vraag me af of jullie nog hulp / vrijwilligers nodig hebben dit jaar???

    vorig jaar was ik op les busserolles in auvergne, waar ik hielp met schoonmaak , eten en onderhoud van de moestuinen…

    Dit was een erg mooie ervaring en nu ben ik op zoek naar een nieuw project of plek waar ik zou kunnen helpen tegen inwoning voor een tijdje

    graag hoor ik van u, alvast bedankt …

    in liefde en licht Yolande